Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ΦΑΣΗ ΠΟΠ!

3 σχόλια:

caveman είπε...

Θα πάρει ο αστροναύτης τον ώτο-στοπερ-ρομπότ? Και πως βρέθηκε το τελευταίο στο διάστημα? Και που πάνε τέλος πάντων?

Utopia είπε...

πωπ ωωω φάση :)

σμήννεφα είπε...

Hey Caveman!

Πολλά τα διαγαλαξιακά οξύμωρα και δε μπορούμε να απαντάμε σε όλα.
Πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν θα μάθουμε ποτέ ποιά η εξέλιξη αυτής της σχέσης.Παρόλα αυτά τα προσπαθήσω να απάντησω σε κάποια βασικά ερωτήματα μέσο του καινούργιου μου βιβλίου που θα έχει τίτλο
"Διάστημα-κυβερνοχώρος-Εξάρχεια".

Στείλε μου όμως το mail σου στο mail μου γιατί σε ψάχνουμε βρε άνθρωπα.


Utopia,

έχουν ανακύψει κάποιοι προβληματισμοί για την ποπ επιλογή. Πχ πές ότι μου τη βαράει ρε παιδί μου και θέλω να αναρτήσω ένα ποίημα του Καρυωτάκη στο μπλόγκ, μπορώ να το κάνω με ποπ φόντο? Δεν νομίζω.
Anyway πωπ μπερδεγουέι!