Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ζικ ζακ

Οι αρχαίοι έλληνες πίστευαν ότι η πορεία του ανθρώπου μέσα στο χρόνο είναι κυκλική. Ότι προχωράει μέσα από τη σταθερή επανάληψη των γεγονότων, όπως η νύχτα διαδέχεται τη μέρα και τούμπαλιν.

Ο Χέγκελ πίστευε ότι είναι ευθύγραμμη. Ότι πρόκειται για μια άδηλη δύναμη που ρυθμίζει την εμφάνιση των γεγονότων της ιστορίας προς μια κατεύθυνση κι ένα σκοπό, την τελείωση του πνεύματος, της ιδέας και του νου.




Τι να πω.

Φεύγοντας χθες από το μικρό καφέ τη βρήκα κάπως ΖΙΚ ΖΑΚ.







γλυκόπικρη

ασπρόμαυρη

ανηφοροκατηφόρα.




θέλετε επιχειρήματα?

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

vai

σμήννεφα είπε...

Κι εγώ αλλά δεν έχω πάντα.

Ανώνυμος είπε...

χαλια το αισθητικό του μπλογκ...μετά το μικρό το άλλαξες;

Ανώνυμος είπε...

Η πορεία του ανθρώπου μέσα στο χρόνο θα πρέπει να υποφέρει ειρωνίες και εμπάθειες.
Σμήννεφα σε αυτά θυμάσαι τι λέγαμε γι' αυτά:
Η ειρωνία είναι το τελευταίο προπήργιο του ηττημένου...

σμήννεφα είπε...

Χαλαρά!
Αν είναι τόσο σημαντικό το αισθητικό για κάποιον θα απαντήσω ότι γενικώς δεν μου αρέσουν πολύ οι φόρμες του blogger και ότι η αυτή μου αρέσει ΠΡΟΦΑΝΩΣ περισσότερο από τις άλλες (αυτήν την περίοδο τουλάχιστον)και γι'αυτό την χρησιμοποιώ.
Επίσης όταν γυρίζω αργά στο σπίτι μετά από κάποια βόλτα ή κάποια κουβέντα και δεν έχω τι να κάνω λέω " δεν αλλάζω καμία φόρα" και κάπως έτσι έγινε χάλια το αισθητικό του μπλόγκ.